Шановні учні, прохання: виконані завдання,фотографувати та надсилати на електронну скриньку вчителя, який викладає предмет, або використовуючи додаток Viber, вказуючи у темі листа ПІБ учня, клас.
ПІБ вчителя | Адреса |
Осадчий Володимир Петрович | osadchakatiaone@gmail.com |
Туніцька Олена Миколаївна | Tyniki1964l@ukr.net |
Кочугур Юлія Миколаївна | bakjul-n@ukr.net |
Алексєєнко Тетяна Василівна | a-t-v1980@ukr.net |
Єдинак Олена Петрівна | olena_yedynak@ukr.net |
Шевчук Олександра Олександрівна | alexandrovna.sasha@gmail.com |
Гиренко Наталія Володимирівна | nataliahyrenko@gmail.com |
Пархоменко Неля Василівна | nelyaened31@ukr.net |
Комина Ганна Михайлівна | serg.komin53@gmail.com |
Климова Ірина Миколаївна | klimira143@gmail.com |
Місніченко Катерина Семенівна | Katerina.misnicenko@gmail.com |
Сидоренко Наталія Вікторівна | sidorenko02041983@gmail.com |
Осадча Катерина Олексіївна | osadchakatiaone@gmail.com |
Мостовенко Олена Григорівна | olena.mostovenko@ukr.net |
Шумило Тетяна Миколаївна | shymulotanya@ukr.net |
Качуренко Ольга Олексіївна | helgakachurenko@gmail.com |
1 клас (з 16.03.-20.03.2020р.)
Предмет | Завдання |
Я досліджую світ | с.64-65; с.66-67 |
Математика | с.85-86; с.87-88 (№8,9 письмово); с.89-90 (№5, письмово); с.91-92 (усно); (зошит з друкованою основою с.22-23) |
Українська мова (письмо) | с.55-56; с.57; с.66 (списати); с.68 (списати) |
Українська мова (читання) | с.62-69 |
Англійська мова | на 3 тижні: Activity Book c. 54-61; Pupil's Book. c. 70-77 |
2 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | 12.03.-19.03.: с.108, впр.1-4; с.109, впр.8-10,12-14; с.110, впр.1-6; с.111, впр.7-12; с.112, впр. 1-3; с.113, впр. 4-10 30.03.-02.04.: с.114, впр.1-5; с.115, впр.6,7,9,10; 1,2; с.116,впр.3-8; с.117, впр. 1-5; с.118, впр. 6-8; 1; с.119, впр.2-7 |
Читання | 12.03.-19.03.: с.113-118 - виразно читатати та переказувати; с.117, В.Сухомлинський "Хлопчик і дзвіночок конвалії" - читати в особах; "Я люблю читати" - с.80-92 30.03.-02-04: с.118-120 - виразно читати, давати відповіді на запитання |
Математика | 12.03.-19.03.: №759, 760, 761, 763-765, 768, 770, 772, 774, 775-778, 780-786, 787-794, 796, 798,799; 800-807 30.03.-03.04.: №808, 809, 810, 812, 814-816; 818, 819,821, 822-825; 826,827, 830-833; 835-842 |
Я досліджую світ | с.93-98, 99-100 (підручник) альбом (трудівничок) с.54-55, 60-61, 63-65 (виконати роботи на цих сторінках) |
Мистецтво | с.82-89 (підручник) альбом с.48-55 |
Англійська мова | На 3 тижні: Pupil's Book c. 88-103 (завдання з диском не робимо, пісні читаємо) Activity Book c. 72- 87. |
3 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | За підручником: Впр. 275 – 277, 278 – 280, 281-288 (Відмінки іменників). Впр. 289 (Урок розв. зв. мовл.) Впр. 290-293; Тести № 12 В-1, В-2; Тести № 13 В-1, В-2; Впр. 294-296. Прикметник як частина мови. Впр. 294-296 |
Літературне читання | Прочитати за підручником с.145 – 157. Юрій Збанацький «Лелеки», Василь Чухліб «Равлик»,Дмитро Чередніченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик», Олег Буцень «Айстри». За «Зразковим читачем» виконати завдання за цими творами с. 55 – 57. |
Математика | Від № 1026 - № 1139за підручником: 1)Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. № 1026 - № 1035. 2)Знаходження числа за його частиною № 1036 - № 1045. 3)Ділення з остачею № 1046 - № 1065. 4)Перевірка ділення з остачею № 1066 - № 1088. 5)Ознаки подільності на 2 і на 5 № 1083 – 1094. 6)Письмовемноження на одноцифрове число № 1095 – 1106. 7)Повторення № 1107 - № 1139. |
Природознавство | § 40 – § 44. Прочитати статті за підручником: § 40 с. 126 – 127. Бактерії. § 41. Віруси. § 42 Охорона рослинного і тваринного світу. § 43. Червона книга України. § 44 Заповідники. Ботанічні сади. |
Англійська мова | Опрацювати у підручнику ст. 66-67,впр. 1-5; Зі сторінки 70 виписати та опрацювати нові слова, читати текст; на ст. 71 опрацювати правило, виконати вправи 2, 3. У робочому зошиті: ст. 68-69. 2) Виконати: завдання 1, завдання 2. |
4 клас
Предмет | Завдання |
Літературне читання | С.134-154 |
Математика | № 807 - № 874 |
Українська мова | Від впр. 261 по впр. 289 |
Природознавство | §40, 41, 42. Навч. Проект «Чому ліс називають легенями планети?» с. 138 і ці теми опрацювати і в зошиті з природознавства |
Я у світі | § 25, 26. Завдання по цих темах в зошиті «Я у світі» |
Основи здоров’я | С.110-125 Завдання поцих темах в зошиті «Основи здоров’я» |
Трудове навчання | В альбомі виконати 3 уроки вперед |
Образотворче мистецтво | В альбомі виконати 3 уроки вперед |
Англійська мова | Робочий зошит с. 98, впр. 3,4 с.99-100, впр. 1-4с. 101-102, впр. 1-4с. 103-104, впр. 1-3с.105-106 впр. 1-3 |
5 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | § 49, впр. 394(ІІ) , 396; § 51, впр. 402, 403, 404. |
Українська літеатура | М.Рильський одна поезія (на вибір) напам'ять |
Зарубіжна література | Написати конспект, Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів: Льюїс Керрол «Аліса в країні див», Кір Буличов цикл «Аліса», Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці», Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» |
Англійська мова | Опрацювати у підручнику ст. 88-91, виконати у робочому зошиті вправи до уроку, окрім аудіовправ. Нові слова опрацювати, повт. Past Simple Tense. 2) Відеоурок (Переглянути); Виконати: завдання 1, завдання 2, завдання 3 |
Математика | § 38; № 1315, № 1322, № 1324, № 1327, № 1328, № 1333, № 1336, № 1341, № 1343, № 1345; § 39; № 1358, № 1359. §40; № 1376, № 1377, № 1378, № 1379, № 1388, № 1395, № 1397, № 1409. |
Історія України | § 24 - 25 |
Природознавство | § 35, мал. 110, впр. 6 на ст. § 36, впр. 4, 5 (усно) |
Інформатика | 1) Прочитати ст. 156-166; 2) Прочитати ст. 169-175, виконати в зошиті завдання 5 на ст. 176 |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути опис вправ можна за посиланням |
6 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | § 54. Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Впр. 452, 453, 454, 462. § 55. Відмінювання дробових і збірних числівників. Впр. 466, 469, 470. § 56. Відмінювання та написання порядкових числівників. Впр. 475, 478, 480, 483, 484. |
Українська література | Л. Глібов. Гумор і сатира. Байка. Алегорія. Мораль. Ст. 216-222 |
Зарубіжна література | Написати конспект. Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів. Аналіз поезії. Мацуо Басьо «Хокку», Роберт Берне «Моє серце в верховині», Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату», Рей Дуглас Бредбері «Усмішка», Роберт Шеклі «Запах думки» |
Англійська мова | Підручник с. 142-145. впр. 2, слова переписати у зошит, перекласти с.144-145, впр. 2 письмово. Робочий зошит с. 71-73, Lesson 1-3 |
Математика | § 46; № 1252, № 1258, № 1263, № 1267, № 1269, № 1271. § 47; № 1290, № 1295, № 1297, № 1299, № 1301, № 1303, № 1306, № 1310, № 1312. |
Всесвітня історія | § 46 - 48 (конспектувати) |
Інформатика | 1) Прочитати ст. 109-112, виконати в зошиті завдання 1 на ст. 117 |
Біологія | § 45 (написати конспект), мал. 181; §46, впр 1 -2. |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути перелік вправ можна за посиланням |
7 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | § 40; 41; впр. 429, 439; § 42; впр. 440; § 43; впр. 453, 459; § 44; впр. 464, 465. |
Українська література | "Гер переможений" ст. 215-218,відповіді на питання ст. 219 |
Зарубіжна література | Написати конспект. Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів. Аналіз поезії. Артур Конан Дойл «Пістрява стрічок», О.Генрі «Дари волхвів», О.Генрі «Останній листок», Герберт Уельс «Чарівна крамниця», Акутагава Рюноске «Павутинка» |
Фізика | параграф 22-27, вправа 22-24 |
Англійська мова | Опрацювати у підручнику ст. 88-91, виконати у робочому зошиті вправи до уроку,окрім аудіовправ. Опрацювати нові слова та привила. 2) Відеоурок (Переглянути); Виконати: завдання 1, завдання 2, завдання 3. |
Алгебра | § 23; № 867, № 872, № 877, № 879. § 24; № 901, № 903, № 905, № 907. |
Геометрія | § 21; № 580, № 582, № 588, № 590, № 592, № 594, № 597. § 22; № 610, № 612, № 614, № 616. |
Біологія | § 43 (написати конспект); § 44 (написати конспект), творче завдання на ст. 194 |
Інформатика | Виконати задачу письмово в зошиті (перегляти умову). |
Історія України | § 15 |
Всесвітня історія | § 15 - 16 |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути опис вправ можна за посиланням |
8 клас
Предмет | Завдання |
Українська мова | § 30, впр. 306 (ІІ, ІІІ), 307 (І, ІІ, ІІІ) § 31, впр. 312 (І, ІІ), 315 (ІІ - письмово) |
Українська література | Ніна Бічуя "Шпала Славка Беркути" |
Зарубіжна література | Написати конспект. Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів. Аналіз поезії.Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот», Мольєр «Тартюф», Мольєр «Міщанин шляхтич» |
Фізика | параграф 32-3, вправа 32-33 |
Англійська мова | на 2 тижні: РЗ Extra topic, p. 79 Робочий зошит с. 80-86 впр. 1-12 |
Геометрія | § 24; № 893, № 895, № 897; § 25; № 913, № 917, № 919, № 921, № 924. |
Алгебра | § 21; № 813, № 815, № 817, № 819, № 821, № 823 |
Інформатика | 1) Повторити навчальний матеріал з теми "Алгоритми та програми" (переглянути); 2) Опрацювати теоретичний матеріал (переглянути). Виконати письмово в зошиті завд. 5 на ст. 116 |
Історія України | § 29-30 |
Всесвітня історія | §19 - § 20 |
Хімія | § 30, впр. 2, 3 на ст.116; § 31, табл. 11, впр. 1-3на ст.119. |
Біологія | § 43, Домашнє завдання 1 –3; § 44 (написати конспект). |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Перегянути опис вправ можна за посиланням |
9 клас
Предмет | Завдання |
Фізика | параграф 34-36, впр. 34,35 |
Українська мова | § 29, впр. 367, 368; § 30, впр. 371, 372 |
Українська література | Прочитати П. Куліш "Чорна рада" |
Зарубіжна література | Написати конспект. Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів. Аналіз поезії. Генрік Ібсен «Ляльковий дім», Бернард Шоу «Пігмаліон», Кіноповісті та кіноромани Хой Рівера, Тім Салліван «Листи до Джульєтти», Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар», Рей Дуглас Бредбеі «451º за Фаренгейтом», Гарпер Лі «Убити пересмішника» |
Англійська мова | на 2 тижні: ст. 182-187 впр. 2 а,b,c письмово. ст. 192-194 впр. 2,3,5,6,7 письмово |
Алгебра | § 21. Вивчити правила. Записати приклади № 1-7. № 897, 899 § 21. Записати івивчити правила. Записати приклади №1-4. № 931, 932 |
Геометрія | § 18. Записати і вивчити правила. Записати задачу №1. №886, 888, 890. § 19. Записати і вивчити правила. Записати задачу №1. № 910, 912,913. |
Хімія | § 31, впр. 6, 7 |
Біологія | § 41, (написати конспект); § 42, (написати конспект). |
Інформатика | 1) Прочитати ст. 227-233; 2) Прочитати ст. 237 - 247, виконати завдання 6 на ст. 247; |
Історія України | § 38 -39 |
Всесвітня історія | Китай |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути опис вправ можна за посиланням |
Трудове навчання | Плетіння виробу |
Мистецтво | Описати телепрограму,якій надаєте перевагу |
10 клас
Предмет | Завдання |
Укранська мова | §42, впр. 336, 337, 339, 340, 346, 349 |
Українська література | Леся Українка "Касандра", "Одержима" (прочитати, зробити конспект) |
Зарубіжна література | Написати конспект. Життєвий і творчий шлях письменників.Знати зміст творів. Аналіз поезії.Шарль Болдер «Квіти зла», Поль Верн «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»,Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія», Паоло Коельо «Алхімік», Ромен Гарі «Повітряні змії» |
Фізика | параграф 34-37, вправа 37 |
Англійська мова | на тиждень: с. 150-161, впр. 8 письмово до 150 слів. с. 162-164 впр. 1,2,4 письмово |
Хімія | § 22, впр. 6,7; |
Біологія | § 40, 41, (написати конспект). |
Алгебра | § 17; № 17.6, №17.8, № 17.14; § 18; № 18.2, № 18.6, № 18.10, № 18.12. |
Геометрія | § 11; № 11.8, № 11.10, № 11.15, № 11.17, № 11.19, № 11.21 |
Інформатика | Переглянути навчальне відео (посилання) |
Історія України | Практичне заняття 4 ст. 150-153. § 19 -§ 21 |
Всесвітня історія | § 25-26 |
Захист Вітчизни | Підготувати презентації (на вибір): - Стихійні лиха (повені, зсуви, пожежі...); - Дії під час вибуху, артобстрілу, захоплення заручників...; - Поводження з вибухонебезпечними предметами; |
Громадянська освіта | |
Мистецтво | § 9 - 10 |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути опис вправ можна за посиланням |
11 клас
Предмет | Завдання |
Фізика | параграф 35-38, завдання 3-4 с.209 |
Українська мова, українська література | Підготовка до ЗНО, виконання тестів за збірником О. Авраменка. |
Зарубіжна література | Написати конспект, Життєвий і творчий шлях письменників. Знати зміст творів, аналіз поезії: Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», Пауль Целан «Фуга смерті», Ернест Міллер Гемінґвей «Старий і море», Томас Кініллі «Список Шиндлера», Ґабріель Ґарсіа Маркес «Стариган із крилами». |
Англійська мова | с.163 впр. 5 a,b письмовоc. 167,впр. 1,2 письмово, впр. 4 усно |
Астрономія | параграф 22-24 |
Математика | Підготовка до ЗНО. Виконання завдань за збірником Істера О.С. |
Хімія | § 37, схема 60, ст. 174, впр. 4,5;§ 38, впр. 5, 6 |
Історія України | §22-25 |
Всесвітня історія | Країни Африки та Близького Сходу. Латинська Америка. § 24- 27 |
Інформатика | Переглянути відеоурок (посилання). Виконати аналогічне практичне завдання, використовуючи онлайн-графічний редактор (посилання) |
Фізична культура | Виконувати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (розминка). Повторювати по 2-3 рази кожну вправу. Переглянути опис вправ можна за посиланням |
Захист Вітчизни | Тактична медицина. Евакуація потерпілого із зони ураження. Накладання пов'язок, джгутів про кровотечах. |
Мистецтво | § 22 |
Правознавство | §22 - §23 |
Коментарi